Dla wielu osób prowadzenie własnej działalności gospodarczej jest spełnieniem marzeń. Wiele osób nie wie jednak, jak się za to zabrać. Jeśli jesteśmy zdecydowani pracować „na swoim”, jednak nie mamy jeszcze doświadczenia i skonkretyzowanych planów, możemy zacząć od skorzystania z dobrodziejstw franczyzy. Polega ona na współpracy z większymi przedsiębiorstwami. Warto zatem nawiązać kontakt z markami, które cieszą się mocną pozycją i gwarantują możliwości rozwoju. Jedną z nich jest Sushi World.
Podejmij współpracę z najlepszymi w branży
Sushi World to restauracja działająca na warszawskim Mokotowie. Uchodzi za jeden z najlepszych lokali serwujących japońskie dania w mieście. Jednak działalność przedsiębiorstwa nie ogranicza się wyłącznie do prowadzenia jednego punktu. Od pewnego czasu Sushi World udziela tzw. franczyzy. Oznacza to, że niezależni przedsiębiorcy mogą pod znakiem marki prowadzić bary szybkiej obsługi, które swoje działanie opierają na sprzedawaniu jedzenia na wynos (ang.: take away).
Franczyzobiorca, po podpisaniu umowy i wniesieniu wymaganego wkładu finansowego, otrzymuje do dyspozycji gotowe stoisko z wyposażeniem. Po stworzeniu nowego punktu, jego jedynym zobowiązaniem jest wywiązywanie się z opłat zawartych w umowie i godne reklamowanie firmy. W zamian, nasz współpracownik otrzymuje stałe źródło dochodu, które przynosi bardzo duże zyski.
Sprzedaż sushi – czy to w ogóle może się opłacać?
Dlaczego warto zainwestować akurat w sprzedaż sushi? To sztandarowe danie japońskiej kuchni od wielu lat cieszy się bardzo dużą popularnością w naszym kraju. Jest cenione przez swoje walory smakowe, możliwość przygotowania na wiele sposobów, wygody jedzenia oraz prostoty i krótkiego czasu przygotowania. Warunki te sprawiają, że nadaje się ono idealnie do tego, by sprzedawać je w formie ulicznego fast foodu.
Polacy ogólnie są miłośnikami kuchni azjatyckiej, możecie być pewni, że na warszawskich ulicach znajdzie się wiele osób, które zechcą kupić sprzedawane przez nas pyszne i pożywne przekąski. Prowadzenie sprzedaży na wynos ma szczególnie duży sens właśnie w wielkich miastach, gdzie tempo życia jest bardzo wysokie i nie każdy czas ma ugotowanie obiadu lub zjedzenie posiłku w zwykłym barze czy restauracji. Ponadto w obecnym okresie pandemii, gdy zwykłe lokale działają „na pół gwizdka”, lokale z jedzeniem na wynos mogą działać bez większych ograniczeń, a ich klientela wciąż się zwiększa!
Duża autonomia działania i możliwość rozwoju od podstaw
Mimo iż chyba każdy z nas wie, jak wygląda sushi, to osób znających się dobrze na przyrządzaniu tej potrawy jest naprawdę mało. To jednak nie oznacza, że nie możemy prowadzić punktu jego sprzedaży. Jeżeli franczyzobiorca dopiero zaczyna z nami współpracę, może poprosić nas o przygotowanie specjalnego uproszczonego menu. Dzięki temu, przygotowanie odpowiednich składników i nauczenie pracowników przygotowywania dań nie będzie dla niego zbyt trudne.
Wraz ze zdobywaniem nowych doświadczeń, prowadzący punkt może poszerzać swoją ofertę. Jeżeli przedsiębiorca widzi, że dana grupa produktów sprzedaje się w okolicy szczególnie dobrze, w porozumieniu z Sushi World może oprzeć na niej swoją sprzedaż i poszerzać dotyczącą ją ofertę. Naszej firmie zależy bowiem na maksymalizacji zysków naszych franczyzobiorców, gdyż pozwala to na zyskanie grona solidnych i doświadczonych współpracowników, którzy poradzą sobie w różnych sytuacjach.
Sushi World działa na dwóch bardzo wymagających rynkach
Nasze filie znajdują się bowiem nie tylko w Warszawie, ale także w przylegającym doń Pruszkowie oraz w Krakowie. Obszary objęte zasięgiem oddziaływania naszych punktów cechują się zatem bardzo gęstą siecią usług i wysoką konkurencyjnością. Utrzymanie się w takich warunkach wymagało od naszego przedsiębiorstwa zastosowania nowoczesnych, nietuzinkowych i skutecznych rozwiązań. Takie samo wyzwanie stoi przed naszymi franczyzobiorcami. Jednak oferowana przez nas pomoc i różnorodne możliwości współpracy sprawiają, że nawet osoba stawiające pierwsze kroki w handlu będzie w stanie poprowadzić dobrze prosperujący punkt!