Chcesz prowadzić własny biznes w dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku? Sushi World to nie tylko marka – to sprawdzony model franczyzy, który łączy tradycyjne japońskie smaki z nowoczesnym podejściem. Dzięki modelowi take away, wsparciu na każdym etapie oraz łatwemu wdrożeniu, otwarcie własnej restauracji nigdy nie było prostsze.
Zainwestuj w swoją przyszłość i ciesz się zyskami, będąc częścią Sushi World – społeczności, która od lat odnosi sukcesy.
Nie zwlekaj – zacznij swoją podróż w świecie sushi już dziś!
Sprawdzony model biznesowy, szkolenia, ciągła komunikacja i pomoc w prowadzeniu biznesu od zera. To właśnie jest Sushi World.
Mały lokal ok. 50 m²
Minimalne wymagania pracowników na zmianie:
1 Sushimaster/logistyk
1 dostawca/logistyk
Bar takeaway, dostawa
Proste menu i obsługa lokalu
Lokal ok. 70 m²
1-2 Sushimaster
1 logistyk/manager
1-2 dostawca
Bar takeaway, dostawa
Możliwość przyjęcia paru klientów na miejscu na krzesłach barowych (bez stolików, pudełka jednorazowego użytku)
Pełne menu, kuchnia ciepła
Lokal ok. 120 m²
2-3 sushimasterów
1 logistyk/manager
2-3 dostawców
1 kucharz
1 kelner lub opakowania jednorazowego użytku
Restauracja, dostawa, takeaway
Pełne menu, kuchnia ciepła, stoliki i wystrój restauracyjny, możliwość wprowadzenia ogródka
Dajemy Ci pełną swobodę wyboru lokalizacji, dostęp do najlepszych produktów, wyszkolonych specjalistów oraz sprawdzone strategie marketingowe, które pomogą Ci zbudować dochodowy biznes.
01. Wybierasz dowolną lokalizację
Wybierasz dogodną dla Ciebie lokalizacje, która pomoże Ci odnieść sukces w biznesie sushi.
02. Najwyższej jakości produkty w lepszych cenach
Zapewniamy najwyższej jakości produkty w lepszych cenach, przygotowanych specjalnie dla Was.
03. Rekrutujemy dla Ciebie Sushi Masterów
Pomagamy Ci w zrekrutowaniu najlepszych specjalistów w zakresie tworzenia sushi.
04. Zarekomendujemy działania reklamowe
Powiemy Ci o działaniach marketingowych, które sprawdziły się u nas i zarekomendujemy Ci sprawdzoną agencję reklamową.
Scenariusz | Realistic |
---|---|
Powierzchnia lokalu | 60m² |
Koszt 1m² | 110zł |
Sprzedaż | |
Liczba klientów rocznie | 11 316 |
Liczba klientów miesięcznie | 943 |
Liczba klientów dziennie | 31 |
Średnia wartość paragonu | 113,08 zł |
Obroty netto rocznie | 1 279 613 zł |
Obroty netto miesięcznie | 106 634 zł |
Obroty netto dziennie | 3 554 zł |
Marża na sprzedaży procentowo | 79,26% |
Marża na sprzedaży rocznie | 1 014 221 zł |
Marża na sprzedaży miesięcznie | 84 518 zł |
Koszty miesięczne zatrudnienia (z narzutami) | 28 657 zł |
Liczba pracowników - logistyk | 2 |
Wynagrodzenie brutto | 3 600 zł |
Liczba pracowników - sushi master | 2 |
Wynagrodzenie brutto | 3 780 zł |
Liczba pracowników - dostawca | 2 |
Wynagrodzenie brutto | 3 300 zł |
Pozostałe koszty: | |
Czynsz za lokal | 6 600 zł |
Opłaty franczyzowe: | |
Opłata wstępna | 20 000 zł |
Opłata bieżąca - miesięcznie | 2 000 zł |
Inwestycja franczyzobiorcy netto | 126 307 zł |
Inwestycja franczyzobiorcy brutto | 155 358 zł |
BEP - miesiące | 2 |
BEP - minimalny obrót miesięcznie | 75 551 zł |
BEP - liczba klientów miesięcznie | 1 063 |
ROI miesiące | 7 |
ROIC | 14,35 |
EBITDA w okresie 5 lat | 2 214 055 zł |
Zysk netto skorygowany o amortyzację w okresie 5 lat | 1 812 451 zł |
Średniomiesięczny zysk netto skorygowany o amortyzację | 30 208 zł |
Zysk netto w okresie 5 lat | 1 792 939 zł |
Średni miesięczny zysk netto | 29 882 zł |
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Pandemia COVID-19 pokazała, że branża gastronomiczna jest podatna na zmiany. Ograniczenia wywołane sytuacją doprowadziły do upadku wielu restauracji, a przetrwały tylko te, które oferowały dowóz i odbiór jedzenia. Model take away jest odporny na tego rodzaju kryzysy! Restauracje Sushi World w całej Polsce działają i wciąż będą działać przynosząc zyski, które w obecnej sytuacji zagrożenia epidemiologicznego są nawet większe!
Franczyza to popularna system sprzedaży, który jest oparty na ścisłej współpracy prawnej, reklamowej i gospodarczej pomiędzy franczyzodawcą a franczyzobiorcami. Franczyza zakłada też korzystanie z dóbr intelektualnych i prawnych przez franczyzobiorcę.
Franczyza to forma współpracy i sposób prowadzenia biznesu na zasadach ustalonych przez franczyzodawcę. W praktyce oznacza to, że zyskujesz możliwość prowadzenia restauracji pod znanym i rozpoznawalnym brandem, korzystając ze sprawdzonych i pewnych rozwiązań.
Franczyza daje wiele korzyści. Jako franczyzobiorca otrzymujesz: prawa do nazwy i korzystania z materiałów marketingowych znanej marki oraz pomoc doświadczonych specjalistów, którzy podpowiedzą, jak skutecznie prowadzić biznes. Dodatkowo franczyza – jako jeden z modeli prowadzenia biznesu – ogranicza ryzyko, które płynie z prowadzenia standardowej działalności gospodarczej. Jest to szczególnie ważne w gastronomii, jako branży, która wymaga dużych nakładów finansowych „na start”.
Umowa franczyzy jest zawierana pomiędzy franczyzodawcą a franczyzobiorcą i daje możliwość korzystania z tak zwanego pakietu franczyzowego, w którego skład wchodzą między innymi prawa do nazwy i materiałów reklamowych marki.