Dlaczego warto podpisać umowę franczyzową z Sushi World?

Chciałbyś otworzyć własny biznes lub zastanawiasz się nad współpracą z innymi w biznesie na zasadach partnerstwa. W prawdzie Twoją większą uwagę przykuwa „franczyza”, coraz bardziej spoglądasz w jej kierunku, jednak jeszcze się wahasz, prawda? Twoja niepewność wynika na pewno z braku doświadczenia albo gdy masz je na ten moment zbyt małe i w dodatku nie za bardzo wiesz na, którą to franczyzę postawić, aby dobrze na tym interesie wyjść. Czy kiedykolwiek w życiu słyszałeś, a może czytałeś lub rozmawiałeś z kimś na temat – Sushi World, dlaczego akurat warto zainteresować się, tą marką?  

Sushi World – dlaczego warto?

Sushi World jest rozpoznawalną marką dającą pewny i bezpieczny sposób, w tym skuteczne narzędzia, które są potrzebne w codziennym prowadzeniu biznes spod jej logo. Z tą słynną marką nie musisz martwić się o nic. Jej przedstawiciele a Twoi biznesowi partnerzy zapewnią Ci odpowiednie marketingowe wsparcie oraz biznesowe na każdym etapie rozwoju, a jeśli nie znasz się na sushi… nauczą Cię wszystkiego od podstaw, od „gastronomicznej podszewki’ oraz kuchni!

Jaką franczyzę otworzyć? Poznaj szereg korzyści i przywilejów, jakie daje Sushi World, jakie?

Sieć restauracji Sushi World w ramach własnej franczyzy zapewnia właściwie wsparcie właściwie na każdym etapie prowadzenia restauracji. Szczególnie jest to niezwykle cenne dla osób, które nie znają się na potrawach typu sushi , a także nie mają żadnego doświadczenia w gastronomi.

Dodatkowe benefisy wynikające z franczyzy i relacji partnerskich z siecią Sushi World:

  • Firma jako rozwijająca się dynamicznie sieć restauracji  posiada sprawdzony i skuteczny model biznesowy, w tym sprzedażowy i oczywiście rozpoznawalny logotyp, nazwę Sushi World (opatentowana) wraz ze znakiem firmowym. 
  • Sieć zawsze stawia i oferuje swoim partnerom przy współpracy przejrzyste warunki pracy, zwłaszcza gwarantowane 24/h wsparcia przez cały okres kooperacji. 
  • Placówki z logotypem tej sieci serwują swoim partnerom unikalne oraz sprawdzone menu z opcją wprowadzania własnych dań, oraz pomoc w adaptacji aranżacyjnej lokalu (ponadto firma przekazuje wszystkie autorskie projekty do wglądu wraz z możliwością własnej aranżacji wnętrza). 
  • W ramach franczyzy istnieje również możliwość dostosowania (którą daje Sushi World) wszelkich materiałów reklamowych na start, w tym także: koszulek, kitli, ulotek, czapek lub albo projektów pudelek z własnym logo. 
  • Marka udziela nieodzownej i cennej pomocy przy prowadzeniu wspólnego sklepu internetowego. 
  • Przedsiębiorstwa świadczy równocześnie pomoc w zakres bieżącej rekrutacji nowych pracowników, w tym w tworzeniu profili społecznościowych m.in. na Facebook ’u Instagramie, czy Twisterze, swoje działania opiera m.in. na rekomendacji oraz promocji szkolenia podczas startu każdej restauracji, poprzez sprawdzenie dostawców, czy kontrolę otrzymywanych półproduktów. 
  • Spółka oddaje w ręce swoich partnerów tzw. ”wspólny koszyk zakupowy”, daje to pewne oszczędności i zapewnia zmniejszenie kosztów zakupu towarów nawet o 5-6 tys. zł miesięcznie. 
  • sieć restauracji stawia i otwiera się coraz bardziej na wariant biznesowy- polegający na współpracy z pośrednikami takimi jak np.: pyszne.pl, volt, Uber, pizza portal, czy godło lub bez nich, jedynie opierając się na własnej handlowej infrastrukturze dystrybucji oraz sprzedaży – hurt i detal. 
  • Sieć dba o stałe i regularne szkolenia wszystkich swoich pracowników (partnerów)

Sushi World- informacje dodatkowe dotyczące franczyzy w ramach tej sieci

Co musisz wiedzieć o Sushi World? To:

✔️ skuteczny i jasny model współpracy, określamy jako take away,

✔️ zawsze comiesięczne wysokie obroty, które osiągasz ze sprzedaży,

✔️ wybierz dogodną i dowolną dla Ciebie lokalizacje swojego lokalu,

✔️ jako partner marki Sushi World zawsze masz zagwarantowane niższe ceny zakupu produktów, fabrykantów (surowców) spożywczych,

✔️ otrzymujesz od firmy możliwość prostego/i własnego -zorganizowanego menu dan i potrwa,

✔️ własne zagospodarowanie przestrzenne lokalu restauracyjnego,

✔️ koszt inwestycji już od 50.000 zł/netto, w zależności od stanu technicznego oraz wielkości lokalu,

✔️ opłata licencyjna wynosi: 15.000 zł/netto, (najniższa opłata licencji to opłata miesięczna, która wynosi jedynie: 1500 zł/netto),

✔️ opłata miesięczna jest permanentna, czyli na stałym niezmiennym poziomie.

 Franczyza to Twoja niepowtarzalna szansa na otwarcie i współtworzenie – dobrze prosperującego oraz rentownego biznesu, a także prowadzenie rozpoznawalnej restauracji z niepowtarzalnym menu oraz oczywiście, że sprawdzonym i mądrze, bo nowocześnie i odpowiedzialne zarządzanym od podstaw – systemem w stylu biznesowym ”take away”!

Sushi World to marka, która dba o wasz wspólny biznes na każdym kroku, za was obydwojga, zatem w grupie raźniej i w zespole siła. Dlatego przyłączyć się do marki, aby działać już od teraz razem.

Log In