Franczyza w czasie pandemii, czy to dobry pomysł? Tak!

Czasy pandemii są trudne i niepewne, jednak nasze życie toczy się swoim biegiem. Coraz częściej można usłyszeć o zwolnieniach czy redukcji zatrudnienia w zakładach pracy, dlatego też doskonałym rozwiązaniem będzie założenie własnego biznesu. Dobrym pomysłem jest franczyza, która jest stosunkowo pewna w porównaniu do biznesu prowadzonego na własną rękę. Odpowiadamy, dlaczego właśnie franczyza wydaje się być najlepszym rozwiązaniem na czasy pandemii.

Wybór kierunku działania

Niektórzy twierdzą, że założenie własnej firmy w czasach epidemii to nieprzemyślana decyzja. Wszak wiele osób zawiesza bądź zamyka działalność gospodarczą, gdyż panujące obostrzenia sprawiają, że klientów z dnia na dzień ubywa. Tymczasem warto przyjrzeć się faktom – i przed pandemią codziennie zamykało się co najmniej kilkanaście firm. Jest to naturalna kolej rzeczy, gdyż jedni radzą sobie na rynku lepiej, inni zaś gorzej.

Kluczem do sukcesu jest wybór kierunku, w jakim chcemy pójść z naszym biznesem. W spokojnych czasach preferencje społeczeństwa są nieco inne niż w okresie pandemii. Zakładanie biznesu związanego z turystyką, handlem czy edukacją to nie najlepszy pomysł. Tymczasem bardzo dobrze radzi sobie z kryzysem branża gastronomiczna. Wynika to z faktu, iż ludzie przyzwyczaili się już do jedzenia poza domem i trudno im z tego zrezygnować. Wiele osób musi pracować nawet ciężej i dłużej niż przed pandemią, dlatego tym bardziej nie mają oni czasu na gotowanie. Co więcej, obostrzenia dotyczące gastronomii co prawda wracają co jakiś czas, jednak polegają one na zakazie goszczenia klientów wewnątrz restauracji. Dozwolona jest natomiast sprzedaż posiłków na wynos. 

 

Franczyza sushi – czy warto?

Rozwiązaniem dla osób chcących podjąć się prowadzenia własnej działalności jest franczyza sushi. Dlaczego właśnie franczyza? Jest to przede wszystkim bardzo wygodny sposób na biznes – otrzymujemy bowiem gotowy pomysł, a także pomoc w załatwieniu formalności, odpowiednią reklamę i możliwość dopasowania menu do własnych możliwości i umiejętności. Warto zwrócić uwagę na franczyzę Sushi World. Wszystkie wyżej wymienione korzyści otrzymujemy w pakiecie, a co więcej franczyzobiorca może uzyskać również pomoc w dekoracji sali czy przygotowanie projektu menu.

Należy również pamiętać, że Sushi World działa głównie w modelu take away, czyli możliwości zamówienia jedzenia na wynos. Klient ma możliwość odebrania posiłku w wyznaczonym czasie z restauracji bądź zostanie mu on dostarczony. Klienci bardzo cenią sobie możliwość zjedzenia zamówionego posiłku poza restauracją, przede wszystkim ze względu na to, że nie zawsze mają czas, aby na spokojnie usiąść i zjeść. W obecnym czasie model take away cieszy się szczególnie dużą popularnością. Obecnie bowiem nie można spożywać posiłków na miejscu, w restauracji, jednak dozwolone jest ich przygotowywanie i dowożenie do klientów bądź odbiór osobisty w lokalu.

Nie wiadomo, do kiedy potrwają restrykcje, które objęły gastronomię, dlatego też model take away jest niejako uniwersalny. Społeczeństwo prawdopodobnie przyzwyczai się do możliwości jedzenia poza lokalem, zatem i po zakończeniu pandemii restauracje, które wprowadziły możliwość jedzenia na wynos, będą z niego korzystać.

W okresie epidemii należy postawić na sprawdzone rozwiązania, jakim jest franczyza Sushi World. Nie jest to bowiem czas na eksperymenty, a na prowadzenie biznesu, który przynosi realne korzyści i sprawdza się w każdej sytuacji, także tej – wydawałoby się – podbramkowej. Dodatkowo prowadzenie franczyzy Sushi World to realna pomoc w otwarciu firmy, dostosowaniu lokalu czy rozreklamowaniu go, co umożliwia szybsze otwarcie restauracji i przygotowywania posiłków na wynos dla klientów. Zapotrzebowanie na usługi gastronomiczne jest bardzo duże, dlatego im szybciej zaczniemy prowadzić biznes, tym większe korzyści odniesiemy. 

Chcesz otworzyć swój dochodowy biznes?

Zadzwoń!