Założenie i prowadzenie własnej restauracji to nie lada wyzwanie. Świadczy o tym chociażby liczba lokali, która rok w rok kończy działalność, ze względu na brak odpowiedniej koncepcji prowadzenie biznesu i pomysłu na ciekawe dania. Tymczasem usługi gastronomiczne są jednymi z najbardziej pożądanych przez osoby w niemal każdym wieku, dlatego warto inwestować w gastronomię decydując się na podpisanie umowy franczyzowej z Sushi World. Sprawdzamy, to franczyzobiorca otrzymuje w pakiecie i na jakiego rodzaju pomoc może liczyć.
Pomysł na biznes
Każda nowo otwarta restauracja musi posiadać koncepcję odnośnie serwowanych dań i rozwoju. Sushi World oferuje franczyzobiorcom przede wszystkim rozpoznawalną markę i logo, które przez wielu klientów jest pozytywnie kojarzone. Dzięki temu nie trzeba budować własnej historii i promować nowej marki.
Poza brandingiem franczyzobiorcy otrzymują pomoc w wystrojeniu lokalu, a więc nadaniu mu wyglądu, który przyciąga klientów i jest sprawdzony przez innych franczyzobiorców. Odpowiedni wystrój tworzy właściwy dla restauracji klimat, jednak czasem trudno jest znaleźć złoty środek – ani minimalizm ani przesada w stylizacji wnętrz nie są wskazane, natomiast Sushi World proponuje sprawdzony, neutralny wystrój przyjazny klientowi. Franczyzobiorca ma do dyspozycji księgę znaku Sushi World oraz opakowania na produkty z logo marki. Jest to niezwykle istotny element, gdyż Sushi World funkcjonuje głównie w modelu take away, który stał się odpowiedzią na potrzeby usług gastronomicznych w dzisiejszych czasach. Pudełka z logo stanowią reklamę samą w sobie, a dodatkowo są one bezpieczne pod względem spełnienia wszelkich norm wyznaczonych przez sanepid.
Menu dopasowane do potrzeb
Franczyzobiorca nie musi martwić się daniami, jakie będą serwowane w jego restauracji. Menu wchodzi bowiem w skład pakietu startowego, który oferuje Sushi World. Warto mieć jednak na uwadze fakt, że choć wyjściowe menu jest bardzo bogate i różnorodne, istnieje możliwość jego modyfikacji pod kątem potrzeb i możliwości franczyzobiorcy. Oznacza to, iż nie ma konieczności przenoszenia całego menu do nowo powstałej restauracji. Franczyzobiorca ma tutaj prawo wyboru odnośnie dań serwowanych klientom.
Menu może być mocno uproszczone w taki sposób, aby właściciel mógł bez większych problemów zaserwować dania gościom. Tym sposobem nawet osoby bez większego doświadczenia w branży mogą rozpocząć karierę w gastronomii. Receptura dań udostępniana jest franczyzobiorcy, dzięki czemu trudna sztuka przygotowania idealnego sushi staje się łatwiejsza. Wszystkie dania można także bez najmniejszych problemów spakować do pudełek i podać gościom w formie na wynos.
Reklama dźwignią handlu
Każdy zdaje sobie sprawę z tego, że żaden biznes nie może powieść się bez odpowiedniej reklamy. Dziś to nie tylko ulotki i poczta pantoflowa, ale przede wszystkim reklama internetowa. Franczyzobiorcy nie zostają z tym problemem sami, zatem nawet, jeśli nie mają doświadczenia w działaniach marketingowych mogą z powodzeniem prowadzić biznes. Sushi World oferuje bowiem możliwość przygotowania strony internetowej oraz prowadzenia profilu na portalach społecznościowych. Przed lokalem franczyzobiorca będzie mógł postawić reklamę zewnętrzną, którą również dostarczy Sushi World. Dodatkowo otrzyma on materiały drukowane, dzięki którym klienci będą mogli zapoznać się z ofertą restauracji. Wszystkie te działania prowadzone są w celu zwiększenia zainteresowania restauracją i wzrostu liczby klientów. Wato pamiętać, że na dobrej reklamie oparty jest sukces restauracji.
Pakiet startowy Sushi World jest na tyle bogaty, że franczyzobiorca będąc na początkowym etapie działalności może skupić się na prowadzeniu restauracji, natomiast nie musi martwić się o podstawowe sprawy związane z dobrym zarządzaniem restauracją.