Franczyza coraz bardziej zyskuje na popularności jako nowoczesny system prowadzenia biznesu. Ten innowacyjny sposób prowadzenia swojej działalności opiera się na ścisłej współpracy opartej na modelu B2B. Polega ona więc na relacji pomiędzy główną firmą, która pełni rolę nauczyciela, oraz mniejszymi firmami – uczniami, które pragną korzystać z jego wskazówek oraz prowadzić taki sam biznes.
Franczyza jest więc w tym przypadku przepisem nie tylko na smaczne sushi, ale na dobrze prosperujący biznes, który jest swojego rodzaju „żyłą złota”. Dla niektórych franczyza to po prostu marka, pod którą będą działać, jednak prawda jest taka, że jest o wiele bardziej złożony system, który gwarantuje rozwinięcie dobrze prosperującego biznesu. Sukces gwarantuje rozpoznawalna marka oraz sprawdzone menu uwielbiane przez klientów, pomoc w aranżacji przyjemnego i funkcjonalnego wnętrza, wsparcie podczas rekrutacji załogi oraz sprawdzone systemy logistyczne.
Jaka franczyza się więc najbardziej opłaca?
Odpowiedź na to pytanie zależy od tego, jaką franczyzę otworzyć się zdecydujemy. Musimy być pewni, że pomysł i koncepcja biznesu jest z nami spójna i to głównie powinno wpłynąć na decyzję, jaka franczyza najlepsza będzie dla nas. Dodatkowo powinniśmy zadbać o to, czy dostaniemy nie tylko możliwość działania pod daną marką, ale także praktyczną wiedzę „know-how”. Sushi World oferuje znacznie więcej, bo:
- nowoczesny model take away,
- nową innowacyjną koncepcję,
- sprawny logistycznie system szybkiej dostawy,
- smaczne, uwielbiane przez klientów menu,
- pomoc wystroju funkcjonalnego, ale również przyjemnego wnętrza,
- wsparcie podczas rekrutacji,
- udział w szkoleniach i kursach,
- dostęp do rozpoznawalnego logo,
- materiały reklamowe,
- podręcznik operacyjny, w którym zawarte są wszystkie wskazówki, pomocne w prowadzeniu Sushi World.