Oferta współpracy
Polacy pokochali sushi i danie to czesto jest wymieniane jako jedno z najlepszych na całym świecie. Wykorzystanie tego trendu pozwala na otwarcie lokalu, który będzie nie tylko popularny, ale również ceniony przez gości. W dobie ciągłego pośpiechu mało kto ma jednak czas na to, by długo czekać na swoje zamówienie, więc w Sushi World wszystko dzieje się w ekspresowym tempie. Dzięki modelowi take away (czyli danie na wynos), nie jestesmy ograniczeni ilością stolików w lokalu. To z kolei pozwala na obsługiwanie każdej ilości zamówień. Dzieki sprawdzonym metodom przygotowanie i dopracowanej logistyce możemy dostarczyć sushi pod adres oddalony nawet o 10km w mniej niż godzinę!
Dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy powstał skuteczny model take away, zapewniający wysokie zyski. Oferujemy pomoc w rozwoju własnego biznesu z zachowaniem indywidualnego charakteru. Istnieje również możliwość własnej aranżacji lokalu czy wprowadzenia własnych potraw!
Inwestycja do 70 tys.
Inwestycja do 150 tys.
Inwestycja do 300 tys.
01. Wybierasz dowolną lokalizację
02. Najwyższej jakości produkty w lepszych cenach
03. Rekrutujemy dla Ciebie Sushi Masterów
04. Zarekomendujemy działania reklamowe
Scenariusz | Realistic |
---|---|
Powierzchnia lokalu | 60m² |
Koszt 1m² | 110 zł |
Sprzedaż | |
Liczba klientów rocznie | 11 316 |
Liczba klientów miesięcznie | 943 |
Liczba klientów dziennie | 31 |
Średnia wartość paragonu | 113,08 zł |
Obroty netto rocznie | 1 279 613 zł |
Obroty netto miesięcznie | 106 634 zł |
Obroty netto dziennie | 3 554 zł |
Marża na sprzedaży procentowo | 79,26% |
Marża na sprzedaży rocznie | 1 014 221 zł |
Marża na sprzedaży miesięcznie | 84 518 zł |
Koszty miesięczne zatrudnienia (z narzutami) | 28 657 zł |
Liczba pracowników - logistyk | 2 |
Wynagrodzenie brutto | 3 600 zł |
Liczba pracowników - sushi master | 2 |
Wynagrodzenie brutto | 3 780 zł |
Liczba pracowników - dostawca | 2 |
Wynagrodzenie brutto | 3 300 zł |
Pozostałe koszty: | |
Czynsz za lokal | 6 600 zł |
Opłaty franczyzowe: | |
Opłata wstępna | 20 000 zł |
Opłata bieżąca - miesięcznie | 2 000 zł |
Inwestycja franczyzobiorcy netto | 126 307 zł |
Inwestycja franczyzobiorcy brutto | 155 358 zł |
BEP - miesiące | 2 |
BEP - minimalny obrót miesięcznie | 75 551 zł |
BEP - liczba klientów miesięcznie | 1 063 |
ROI miesiące | 7 |
ROIC | 14,35 |
EBITDA w okresie 5 lat | 2 214 055 zł |
Zysk netto skorygowany o amortyzację w okresie 5 lat | 1 812 451 zł |
Średniomiesięczny zysk netto skorygowany o amortyzację | 30 208 zł |
Zysk netto w okresie 5 lat | 1 792 939 zł |
Średni miesięczny zysk netto | 29 882 zł |
Sprawdzony biznes
Materiały reklamowe
Kreatywne menu
Przejrzysta współpraca
Sprawdzeni dostawcy
Pomoc w rekrutacji
Wsparcie
Pośrednicy
Zamawianie online
Dołącz do najlepiej prosperującej franczyzy sushi w Polsce!
Najczęściej zadawane pytania
-
Pandemia COVID-19 pokazała, że branża gastronomiczna jest podatna na zmiany. Ograniczenia wywołane sytuacją doprowadziły do upadku wielu restauracji, a przetrwały tylko te, które oferowały dowóz i odbiór jedzenia. Model take away jest odporny na tego rodzaju kryzysy! Restauracje Sushi World w całej Polsce działają i wciąż będą działać przynosząc zyski, które w obecnej sytuacji zagrożenia epidemiologicznego są nawet większe!
-
Franczyza to popularna system sprzedaży, który jest oparty na ścisłej współpracy prawnej, reklamowej i gospodarczej pomiędzy franczyzodawcą a franczyzobiorcami. Franczyza zakłada też korzystanie z dóbr intelektualnych i prawnych przez franczyzobiorcę.
-
Franczyza to forma współpracy i sposób prowadzenia biznesu na zasadach ustalonych przez franczyzodawcę. W praktyce oznacza to, że zyskujesz możliwość prowadzenia restauracji pod znanym i rozpoznawalnym brandem, korzystając ze sprawdzonych i pewnych rozwiązań.
-
Franczyza daje wiele korzyści. Jako franczyzobiorca otrzymujesz: prawa do nazwy i korzystania z materiałów marketingowych znanej marki oraz pomoc doświadczonych specjalistów, którzy podpowiedzą, jak skutecznie prowadzić biznes. Dodatkowo franczyza – jako jeden z modeli prowadzenia biznesu – ogranicza ryzyko, które płynie z prowadzenia standardowej działalności gospodarczej. Jest to szczególnie ważne w gastronomi, jako branży, która wymaga dużych nakładów finansowych „na start”.
-
Umowa franczyzy jest zawierana pomiędzy franczyzodawcą a franczyzobiorcą i daje możliwość korzystania z tak zwanego pakietu franczyzowego, w którego skład wchodzą między innymi prawa do nazwy i materiałów reklamowych marki.